Friday, September 10, 2010

Aidil Fitri Yang Dinanti

Salam Aidil Fitri buat semua,

Di kesempatan ini, saya ingin menyusun sepuluh jari memohon maaf zahir dan batin buat semua yang mengenali saya dimana juga anda berada. Buat rakan2 cyber, jika terdapat mana2 tulisan saya yang mungkin menyentuh hati sesiapa, harap dimaafkan yer, saya cuma insan biasa yang tidak sunyi dari membuat kesilapan. Semuga aidil fitri kali ini dapat kita sambut dengan penuh kesyukuran, kesederhanaan dalam kemeriahan dan semuga kita dapat terus hidup aman dan damai sehingga ke akhirnya, insyaALLAH.


Hari raya kali ini begitu meriah, anak2 sedara silih berganti datang bertandang ke pondok buruk saya. Syukur alhamdullilah, semuga tali persaudaraan ini akan terus erat terjalin. Yang di dalam gambar semua ini adalah anak2 saudara dan cucu saudara sebelah suami. Alahai dan bercucu cicit saya ni yer........ cepatnya masa berlalu meninggalkan seribu satu macam pengalaman pahit dan manis.


Yang ini pula adalah sedara mara sebelah saya, kakak sulung dan anak2 sedara termasuk anak teruna saya.


Ini sewaktu saya ke rumah abang sulung, yang kecil tiga orang ni adalah cucu2 saudara saya termasuk anak kecil saya.


Kakak sulung sekeluarga, anak2 dan menantunya, setengah tak masuk dalam gambar.


Isteri dan anak2 arwah abang kedua saya.


Last but not least sedara mara sebelah saya yang nak beransur pulang ....

Sebenarnya agak ramai yang hadir tapi tak diambil gambar, maklum sibuk melayan tetamu. Sementelah pula saya tiada pembantu, hanya mengharapkan suami untuk melayan tetamu yang hadir.

No comments:

Post a Comment