Monday, November 29, 2010

Award from Anna Qawina



Salam semua,
Dua, tiga hari lepas terima award ni dari Anna Qawina, teruja gak la, maklum tak pernah pernah dapat award, kalau orang lain tentu dah penuh dinding rumah. Blog kita ni pun baru setahun jagung jer dan masih dalam proses ubahsuai sana sini, gambar gambar yang diambil pulak pakai hphone murah jer, cantik ker, macam payah lak nak caya.

Lagi satu masalah saya, nak copy paste gambar award yang Ana bagi tu pun berhari-hari dibuatnya, maklumla kita ni bukannya pandai sangat bab internet ni, byk kena buat research dan cuba sana, cuba sini, tp finally, alhamdullilah dapat gak gantung award ni kat dinding rumah, amacam cantik tak?

Bagi saya la, pemberian award ini umpama satu motivasi, biar bersemangat sikit nak berblogging, maklum kadangkala kita cepat bosan. Payah jugak rasanya hendak menampilkan kreativiti yang tinggi dan corak penyampaian yang tidak membosankan demi untuk menggamit/memukau perhatian pengunjung2 blog. Apa apa pun saya cuba buat yang terbaik.

Banyak blog yang saya suka sebenarnya dan benar benar cantik tp dah pun ditag oleh orang lain, macamana tu erkk, boleh bagi lagi sekali tak, tak boring ke depa nanti??? Ok la saya perpanjangkan award ini ya.....

Nick name tuan empunya Blog:
Wattie

Ucapan untuk pemberi award:
Terimakasih buat Ana Qawina yang anggun bergaya yang telah sudi memberikan award blog "so cantik" kpd saya, sebenarnya tak cantik manapun. Walaubagaimanapun, saya sangat berbesar hati untuk menerima dan menggantungkannya di blog ini.

6 fav artist / singer / group
Yusuff Islam
Maher Zain
Sheila Majid
Ramli Sarip
Rabbani
Whitney Houston

Tag 10 bloggers:
sape la agaknya yer...... tengah dok memikir ler ni

Terima kasih.

No comments:

Post a Comment